“Két barátnő beszélget:
– Képzeld végre találtam egy jó fogorvost, a barátnőm ajánlotta. Eddig ő sem járt túl gyakran fogorvoshoz, de Benne megbízik.
És képzeld, mióta hozzá jár sokkal többet mosolyog és csak évente megy kontrollra, mert szépen rendbe rakták a fogait.
– Komolyan…?
– És mindezek mellett még a diszkréciójára is számíthat, mert azért, valljuk be magunk között, hogy kedvenc barátnőnk is tud úgy visítani mint egy 2 éves…
– Figyu, megadod a számát? Mert nekem nagyon szimpatikus, hogy végre nem kell félnem, amikor feltárom a legbelsőbb titkaimat és hát igen az apróbb hibáimat is, a lyukakat, a töméseket…”
És hogy hogyan jön ez ide?
A coach is szeret metaforákkal dolgozni.
És a coachot is hasonlóan választjuk ki, mint a jó fogorvost.
– BIZALOM
– Személyes szimpátia – A “kémia” működik-e?
– Ajánlás
– Eredmény, hatás
– és Diszkréció alapján.
Hogyan válasszak Coachot? – rovatunkat olvashatták.
Kép: FreeDigitalPhotos.net